Strona poświęcona motoryzacji

Citroën publikuje dzisiaj drugi film kampanii „New C4, nowa perspektywa”.
Film prezentuje samochód, który przechodzi kolejne etapy rozwoju hatchbacków Citroëna, szczęśliwe chwile mobilności i wolności, które są częścią wyobraźni zbiorowej.
Piosenka Oh Happy Day jest hymnem nowej globalnej
kampanii reklamowej.
Film, który został pokazany w mediach społecznościowych, można obejrzeć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=H8r1LFqIAhQ

Citroën kontynuuje swoją elektryczną ofensywę w 2020 roku w zakresie kompaktowych hatchbacków za pomocą dwóch modeli Nowego ë-C4 – 100% ëlectric oraz Nowego C4. Debiut stanowi nowy rozdział w historii kompaktowych hatchbacków, która rozpoczęła się w 1928 roku. Ta całkiem nowa generacja kompaktowego hatchbacka zmienia dotychczasowe reguły gry w segmencie. Wzbogaca go o charakterystyczne dla Citroëna cechy: bryłę auta, inną niż wszystkie inne, w połączeniu z silnikiem w 100% elektrycznym, benzynowym lub wysokoprężnym. Niezrównany komfort samochodu jest zasługą programu Citroën Advanced Comfort®, uzupełnionego o ë-Comfort wersji elektrycznej.

FILM Z OKAZJI PREMIERY „OPËN THE WAY! HAPPY DAY!” (NOWA PERSPEKTYWA! SZCZĘŚLIWY DZIEŃ!)
Start kampanii reklamującej nowego Citroëna C4 to przede wszystkim wyrazista identyfikacja dźwiękowa: Oh Happy Day. Będzie to hymn nowej światowej kampanii reklamowej przygotowanej przez agencję Traction (BETC Group). Hymn ten przypomina emocje, które marka Citroën budzi w sercach ludzi od ponad 100 lat: wolność, pasję i radość życia.

Źródło: Citroen


Nowości

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *