- Dacia wprowadza do sprzedaży serię limitowaną „Techroad”.
- Modele Sandero, Logan MCV, Lodgy, Dokker oraz Duster zyskają dodatkowe wyposażenie seryjne oraz charakterystyczne elementy ozdobne.
- Serię limitowaną „Techroad” wyróżniają m.in. liczne elementy
w intensywnej czerwieni oraz nowy kolor nadwozia „Czerwony Fusion”.
Dacia prezentuje nową serię limitowaną „Techroad”. Została ona zbudowana na wersji Stepway
(w przypadku Dacii Sandero, Logan MCV, Lodgy i Dokker) oraz Prestige (dla modelu Duster). Seria „Techroad” oferuje dodatkowe wyposażenie seryjne oraz charakterystyczne elementy nadwozia
i wyposażenia wnętrza.
Bogate wyposażenie
Auta z serii „Techroad” są wyposażone w system multimedialny Media Nav Evolution. Jego szeroki ekran dotykowy ułatwia korzystanie z wielu praktycznych funkcji – nawigacji, Bluetooth, gniazda USB, radia czy muzyki w trybie audiostreamingu. Dodatkowe udogodnienia dla kierowcy i pasażerów to między innymi: system wspomagania parkowania tyłem, klimatyzacja manualna czy regulator prędkości wraz
z ogranicznikiem.
Wyjątkowa czerwień
Serię limitowaną „Techroad” wyróżnia zastosowanie specjalnego dla aut w tej wersji zupełnie nowego koloru nadwozia „Czerwony Fusion”. Oprócz tego charakterystycznym elementem są obudowy lusterek
w kolorze czarny połysk z czerwonym paskiem oraz obręcze kół: dla modelu Duster będą to 17-calowe obręcze wykonane ze stopu metali lekkich we wzorze Maldive z czerwonym kołpakiem centralnym, a dla modeli Lodgy, Dokker, Sandero oraz Logan MCV – 16-calowe obręcze stalowe z dwukolorowymi kołpakami. Wybrane modele Sandero, Logan MCV i Lodgy zyskały także oklejenie słupka B z logiem „Stepway” oraz zewnętrzne oznaczenie „Techroad”.
Seria „Techroad” to również odmienione wnętrze samochodu. Fotele będą posiadać dedykowaną tapicerkę z czerwonymi przeszyciami oraz logiem „Stepway” lub „Duster” (w zależności od modelu) na oparciu przednich foteli, a deska rozdzielcza zostanie ozdobiona czerwonymi elementami.
Dacia z sukcesami w 2018 roku
Samochody marki Dacia spełniają oczekiwania klientów w Polsce. W roku 2018 Dacia Duster został liderem segmentu C SUV. Również Dacia Dokker nie miała sobie równych w swoim segmencie, a model Lodgy znalazł się w Top 2 wśród vanów osobowych. Marka Dacia zajmuje ósme miejsce w rankingu najlepiej sprzedających się aut na rynku polskim.
Źródło: Dacia