Strona poświęcona motoryzacji

Ford przedstawił dziś pierwsze zdjęcia zupełnie nowego Focusa ST w nadwoziu wagon.

Focus ST – opracowany przez Ford Performance – wchodzi do sprzedaży latem dzięki wolnobieżnemu silnikowi benzynowemu EcoBoost o pojemności 280 KM z sześciobiegową manualną lub siedmiobiegową automatyczną skrzynią biegów; lub silnik wysokoprężny EcoBlue o pojemności 190 KM z sześciobiegową manualną skrzynią biegów. *

Technologie sportowe Advanced Focus ST, w tym elektroniczny mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu, dopasowywanie obrotów i wybieralne tryby jazdy, łączą osiągi na torze z codzienną użytecznością.

W przypadku zdjęć, multimediów i dalszych informacji na temat Forda Focus ST – oferowanego również w wersji pięciodrzwiowej – odwiedź http://focus.fordpresskits.com/ .

# # #

* Focus ST 2,3-litrowa emisja CO 2 benzyny z 179 g / km, oszczędność paliwa od 7,9 l / 100 km; 2,0 litra EcoBlue diesel CO 2emisja 125 g / km, oszczędność paliwa 4,8 l / 100 km

Deklarowane zużycie paliwa / energii, emisje CO 2 i zasięg elektryczny są mierzone zgodnie z wymaganiami technicznymi i specyfikacjami rozporządzeń europejskich (WE) 715/2007 i (WE) 692/2008 z ostatnimi zmianami. Zużycie paliwa i emisja CO 2 są określone dla wariantu pojazdu, a nie dla pojedynczego samochodu. Zastosowana standardowa procedura testowa umożliwia porównanie różnych typów pojazdów i różnych producentów. Oprócz efektywności paliwowej samochodu, zachowanie kierowcy i inne czynniki nietechniczne odgrywają rolę w określeniu zużycia paliwa / energii przez samochód, emisji CO 2 i zasięgu elektrycznego. CO 2 jest głównym gazem cieplarnianym odpowiedzialnym za globalne ocieplenie.

Od dnia 1 września 2017 r. Niektóre nowe pojazdy są homologowane zgodnie z Zharmonizowaną Światową Procedurą Testowania Lekkich Pojazdów (WLTP) zgodnie z (UE) 2017/1151 z ostatnimi zmianami, która jest nową, bardziej realistyczną procedurą testową do pomiaru zużycia paliwa i Emisje CO 2 . Od 1 września 2018 r. WLTP zaczął zastępować nowy europejski cykl jazdy (NEDC), który jest procedurą testową wychodzącą. Podczas wycofywania NEDC zużycie paliwa WLTP i emisje CO 2są ponownie skorelowane z NEDC. Będą pewne różnice w stosunku do poprzedniej oszczędności paliwa i emisji, ponieważ niektóre elementy testów uległy zmianie, tj. Ten sam samochód może mieć różne zużycie paliwa i emisję CO 2 .

Źródło: Ford

Nowości

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze komentarze

    Licznik odwiedzin

    • 2
    • 1 429
    • 488
    • 1 283 342
    • 204 248