Strona poświęcona motoryzacji

Nowy Hyundai i10 ustanawia nowe standardy w segmencie miejskich hatchbacków. Klient do wyboru ma cztery wersje wyposażenia i cztery różne kombinacje napędów. Stylowy i dynamiczny Hyundai i10 to połączenie komfortu, bezpieczeństwa, łączności i atrakcyjnego designu

Kompleksowy pakiet bezpieczeństwa w standardzie

Nowy Hyundai i10 ustanawia standardy w zakresie aktywnych systemów wspomagania i łączności. Samochód oferuje wyposażenie zapewniające komfort i bezpieczeństwo, znane z wyższych segmentów. Wszystkie wersje i10 wyposażono w asystenta utrzymywania pasa ruchu (LKA), asystenta świateł drogowych (HBA) i asystenta zapobiegania kolizjom czołowym (FCA), który wykrywa nie tylko samochody, lecz także pieszych. Natomiast system monitorowania poziomu uwagi kierowcy (DAW) ostrzeże akustycznie i wizualnie kierowcę, jeśli zarejestruje oznaki zmęczenia. Każda wersja wyposażona jest w 6 poduszek bezpieczeństwa w tym przednie, boczne i kurtynowe, a także system ratunkowy e-call. Nowy model dodatkowo posiada asystent podążania na pasie ruchu (LFA) oraz system monitorowania tylnej kanapy (ROA).

Download

Cztery wersje wyposażenia – Pure, Modern, Smart oraz usportowiony N Line

Bazowa wersja Pure oferowana jest z silnikiem o pojemności 1 litra oraz manualną skrzynią biegów już od 67 000 zł. Poza wymienionymi systemami bezpieczeństwa i10 Pure oferuje klimatyzację manualną, tempomat z ogranicznikiem prędkości, skórzaną kierownicę i dźwignię zmiany biegów, centralny zamek i immobilizer, światła do jazdy dziennej, przednie szyby elektryczne oraz 14-calowe felgi stalowe z kołpakami. Nowością są także porty USB-C dla pasażerów z tyłu.

Wersja Modern dostępna od 70 400 zł posiada dodatkowo automatyczną klimatyzację, czujniki parkowania i elektrycznie sterowane tylne szyby. Dla bardzie wymagających klientów przewidziano opcjonalne 15-calowe felgi aluminiowe oraz pakiet Winter, który zawiera istotne elementy wyposażenia takie, jak podgrzewane przednie fotele oraz podgrzewana kierownica. Wersja Modern z silnikiem 1.2 MPI i skrzynią manualną została wyceniona na 73 000 zł, a ze skrzynią zautomatyzowanej na 77 000 zł.

Download

Bogatsza wersja Smart oferowana jedynie z mocniejszym z silnikiem 1.2 MPi kosztuje 81 500 zł w wariancie z manualną skrzynią biegów lub 85 500 zł ze skrzynią zautomatyzowaną. Wyposażenie wersji Smart posiada elementy wersji Modern, a ponadto reflektory halogenowe z funkcją statycznego doświetlania zakrętów, tylne światła LED, bezkluczykowy dostęp, elektrycznie składane lusterka boczne, chromowane klamki zewnętrzne oraz podgrzewaną kierownice.

Topowa wersja N Line oferowana jest z silnikiem 1.2 MPI już od 82 500 zł w wersji ze skrzynią manualną, natomiast koszt zapewniającej najwięcej emocji wersji z silnikiem 1.0 T-GDI (100 KM) to 86 900 zł.

Nowy i10 N Line wyróżniają boczne lusterka w kolorze czarnym, sportowe wykończenie grilla N Line, dedykowane 16-calowe felgi aluminiowe N Line oraz kierownica i dźwignia zmiany biegów z logo N Line.

Dynamiczny i stylowy wygląd zewnętrzny

Hyundai i10 Nowej Generacji ma młodzieżowy i dynamiczny wygląd, dzięki któremu wyróżnia się w segmencie A. Szeroki przedni grill wyraża sportowy charakter i zawiera okrągłe światła do jazdy dziennej LED o wyrafinowanej strukturze plastra miodu, co stanowi nawiązanie do wcześniejszej generacji modelu.

Klienci mogą wybierać spośród 7 kolorów zewnętrznych, w tym dwóm nowych: Lumen Grey oraz Meta Blue. Dla wersji Smart oraz N Line możliwości personalizacji jest jeszcze większa dzięki dostępnemu za kwotę 2 000 zł pakietowi Black, który oferuje dach w kolorze Phantom Black.

Download

Więcej komfortu i wygody

Nowy i10 pozostaje praktycznym wyborem dla europejskich kierowców. Progresywny model z segmentu A, jest wyposażony w elektrycznie składane lusterka. Podobnie jak jego poprzednik, oferuje bagażnik o pojemności 252 litrów przy rozłożonych siedzeniach i 1050 litrów po złożeniu siedzeń, schowek pod podłogą bagażnika, tylne siedzenia składane jedną ręką oraz kamerę cofania. Produkcja nowego i10 rozpocznie się już w tym miesiącu w fabryce Hyundaia w Izmit w Turcji. Pierwsze egzemplarze mają wyjechać na europejskie drogi jeszcze przed okresem wakacyjnym.

Źródło: Hyundai

Nowości

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze komentarze

    Licznik odwiedzin

    • 1
    • 3 780
    • 763
    • 1 285 693
    • 204 523