Strona poświęcona motoryzacji
  • Dyrektor generalny Opla Florian Huettl: „Experimental i nowe logo Opel Blitz symbolizują elektryczną przyszłość marki”
  • Już niedługo na drogach: nowy Opel Astra Sports Tourer Electric i Corsa Electric
  • Przyszłościowy plan: w 2024 roku każdy model Opla dostępny będzie w wersji elektrycznej; od 2025 roku każdy nowo wprowadzony model będzie w pełni elektryczny
  • Nowy świat online: Opel prezentuje nowy cyfrowy system obsługi klienta
  • „Na tegorocznych targach IAA Mobility przedstawiamy konkretną wizję kolejnego rozdziału marki. Opel Experimental to przykład tego, jak wyobrażamy sobie przyszłość Opla: elektryczną, prostą i ekscytującą”. Podczas konferencji prasowej Opla na targach IAA Mobility, tymi słowami dyrektor generalny marki Opel Florian Huettl zapowiedział dziś światową premierę samochodu koncepcyjnego Opel Experimental. Oprócz Huettla, wiceprezes Opla ds. projektowania, Mark Adams i wiceprezes Opla ds. marketingu, Rebecca Reinermann zaprezentowali dwie kolejne premiery – Opla Astrę Sports Tourer Electric i Opla Corsę Electric. Przedstawili również ekscytujące spojrzenie na elektryczną przyszłość marki.

Przełomowy samochód koncepcyjny Opel Experimental to coś więcej niż tylko wizja marki. Florian Huettl dobitnie wyjaśnił to na stoisku Opla B20 w hali B2. Opel Experimental reprezentuje wszystko, co definiuje Opla i główne filary marki „Greenovation”, „Detox” i „Modern German”. Jest on w pełni elektryczny, co zmniejsza ślad węglowy; posiada śmiałą i przejrzystą stylistykę oraz koncentruje się na tym, co najważniejsze. Ponadto urzeka imponującymi proporcjami, inteligentnymi rozwiązaniami aerodynamicznymi, niezwykle efektywnym wykorzystaniem przestrzeni i najnowocześniejszą technologią oświetleniową, w tym po raz pierwszy podświetlanym logo Opel Blitz. „To właśnie nazywamy „niemiecką energią” – powiedział Adams.

Huettl przedstawił również ambitne plany Opla na nadchodzące lata: „W 2024 roku każdy model Opla będzie dostępny w wersji w pełni elektrycznej. Od 2025 roku wszystkie nowo wprowadzone na rynek modele Opla będą samochodami wyłącznie w pełni elektrycznymi. To pokazuje, że nie tylko jesteśmy gotowi na największą transformację w historii motoryzacji. My ją wyprzedzamy!”

Z targów IAA na drogi: Opel Astra Sports Tourer Electric i Corsa Electric 

Dwa pozostałe samochody Opla, których premiera odbyła się na targach IAA Mobility, pokazują, że już teraz dzięki marce Opel mobilność elektryczna jest ekscytująca, odpowiednia do codziennego użytku, a tym samym przystępna dla każdego: nowy Opel Astra Sports Tourer Electric i Opel Corsa Electric. „Lekka i wydajna Astra Sports Tourer Electric stanowi bardzo atrakcyjną propozycję dla naszych klientów” – powiedział Huettl. Zasięg elektryczny wynoszący ponad 400 km zasięgu (według cyklu WLTP1) i prędkość maksymalna 170 km/h, w połączeniu ze wszystkimi zaletami przestronnego kombi klasy kompaktowej, przemawiają za nowym elektrycznym kombi Opla – jednym z pierwszych na rynku. Dla klientów pragnących jeździć małym samochodem oferującym lokalnie bezemisyjną jazdę, Opel ma nową Corsę Electric. W ten sposób, niemiecki producent już teraz wprowadza do najważniejszych sektorów rynku mobilność elektryczną odpowiednią do codziennego użytku.

Zakup nowego Opla w kilku kliknięciach: nowe cyfrowe doświadczenie klienta

Przystępna mobilność elektryczna, która staje się codziennością zaczyna się nie tylko od jazdy, ale już od procesu wyboru i zakupu. „Zakup Opla musi być przejrzysty, łatwy i przyjemny” – podsumowała Reinermann. W związku z tym, marka usprawnia cały proces zakupu samochodu online, czyniąc go łatwiejszym i bardziej ekscytującym. Nowe cyfrowe doświadczenie opracowane w najdrobniejszych szczegółach: „Wystarczy kilka kliknięć. Dzięki temu zakup samochodu marki Opel staje się przyjemnością” – powiedziała Reinermann.

Stoiska marki Opel na targach IAA Mobility odbywających się od 5 do 10 września znajdują się w dwóch miejscach. Dziennikarze i goście branżowi mogą zapoznać się z ofertą marki na stoisku IAA Summit B20 w hali B2 na terenie targów. Publiczność może spotkać się z marką Opel i jej modelami na „open space” OP.390 na Odeonsplatz w centrum Monachium, harmonijnie komponującym się z otaczającym krajobrazem miasta dzięki minimalistycznej, otwartej i spoglądającej w przyszłość koncepcji stoiska.

Źródło: Opel

Nowości

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze komentarze

    Licznik odwiedzin

    • 4
    • 147
    • 77
    • 1 282 060
    • 203 837