Strona poświęcona motoryzacji
  • Ford po raz pierwszy prezentuje wersję produkcyjną nowego hybrydowego pojazdu hybrydowego Transit Custom (PHEV) podczas targów IAA Commercial Vehicle w Hanowerze, Niemcy

  • Zaawansowane układy napędowe PHEV są przeznaczone do 50-kilometrowego zakresu zerowej emisji spalin lub do 500 km (310 mil), wykorzystując wielokrotnie nagradzany, 1.0-litrowy silnik EcoBoost jako przedłużenie zasięgu
  • Pierwszy segment PHEV w segmencie zapewnia wysoką wydajność bez lęku zasięgu; zachowuje pojemność ładunkową i 1 tonę ładowności furgonetki z silnikiem Diesla
  • Rozszerzona gama produktów Transit Custom z ulepszonym 2,0-litrowym olejem napędowym EcoBlue z mocniejszym wariantem 185 KM i wariantem z łagodnym hybrydowym układem przeniesienia napędu
  • Hannover CV Show to także debiut dla nowego dynamicznego modelu Transit Connect Sport Van z zestawem stylizacji nadwozia, charakterystycznymi paskami maski i stopami ze stopu metali ciemnego

 Ford’s Transit Custom umacnia swoją pozycję wiodącej europejskiej jednotłowej furgonetki z publicznym debiucie nowego modelu hybrydowego plug-in (PHEV), pokazanego po raz pierwszy w wersji produkcyjnej na IAA Wystawa pojazdów użytkowych w Hanowerze w Niemczech.

Transit Custom PHEV wyposażony jest w zaawansowany hybrydowy układ przeniesienia napędu, który jest ukierunkowany na napęd o zerowej emisji wynoszący 50 kilometrów (31 mil) i wykorzystuje wielokrotnie nagradzany silnik benzynowy EcoBoost, o pojemności 1,0 litra, jako przedłużacz zasięgu w całym zakresie ponad 500 kilometry (310 mil). *

Ford jest pierwszym producentem wolumenu oferującym technologię PHEV w tym segmencie rynku samochodów dostawczych. Technologia ta pozwala na ładowanie pojazdu przy użyciu prądu sieciowego w podróżach o zerowej emisji, przyczyniając się do zmniejszenia lokalnych emisji i umożliwiając pojazdowi wejście do stref niskiej emisji. Model PHEV wejdzie do produkcji masowej w drugiej połowie 2019 roku.

“The Transit Custom PHEV ponownie zapisuje podręcznik reguł dla uniwersalnego 1-tonowego furgonu, zapewniając wszechstronną wydajność z zerową emisją,” powiedział Ian Porter, główny inżynier programowy, Transit Custom, Ford of Europe. “Transit Custom PHEV nie wymaga żadnych kompromisów, oferując taką samą ładowność jak furgon z silnikiem Diesla i swobodę w wykonywaniu dalekich podróży bez konieczności zatrzymywania się za opłatą”.

Ford ogłosił także znaczące ulepszenia w ofercie Transit Custom, w tym zmodernizowany 2,0-litrowy silnik EcoBlue z silniejszym silnikiem o mocy 185 KM, pierwszy wariant hybrydowego układu przeniesienia napędu o łagodnym silniku diesla oraz zaawansowane funkcje łączności i wspomagania kierowcy.

Emisje zerowe. Lęk przed zasięgiem

Transit Custom PHEV zapewnia operatorom wyjątkową oszczędność paliwa i energii oraz wyjątkową elastyczność. Zaawansowany hybrydowo-elektryczny układ napędowy doskonale nadaje się do scenariuszy od harmonogramów dostaw z wieloma przystankami do dłuższych dojazdów między placami budowy.

Pojazd wykorzystuje układ hybrydowy z napędem hybrydowym, przednie koła napędzane są wyłącznie silnikiem elektrycznym, a nie silnikiem spalinowym. Moc silnika jest dostarczana przez kompaktowy akumulator litowo-jonowy o pojemności 14 kWh chłodzony cieczą, umieszczony pod podłogą ładunkową, który został starannie umieszczony, aby zachować pełną objętość oferowaną przez standardową ciężarówkę Transit Custom i ładowność przekraczającą 1000 kg . Kompaktowy i ekonomiczny kompaktowy, ekonomiczny silnik EcoBoost firmy Ford generuje dodatkowe ładowanie akumulatorów w razie potrzeby.

Trzy wybieralne tryby EV umożliwiają kierowcy wybór sposobu i czasu korzystania z dostępnego naładowania akumulatora:

  • EV Auto – ustawienie domyślne określa sposób korzystania ze źródeł energii
  • EV Teraz – wykorzystuje tylko energię elektryczną do wyczerpania baterii
  • EV Później – system ma na celu utrzymanie obecnego poziomu naładowania baterii

Za pomocą portu ładowania znajdującego się w przednim zderzaku, Transit Custom PHEV może być ładowany za pomocą domowego 240-woltowego zasilacza o napięciu 10 A, osiągającego pełne naładowanie w ciągu pięciu godzin lub komercyjnego zasilacza 240 V 16 A lub 32 A, co może zapewnić pakuj do pełnego naładowania w ciągu trzech godzin.

Technologia modemu pokładowego FordPass Connect jest standardową cechą, dzięki której operatorzy flotowi mogą poprawić wykorzystanie pojazdu i zoptymalizować koszty eksploatacji, a także udostępnić szereg funkcji za pośrednictwem aplikacji mobilnej FordPass, aby ułatwić właścicielowi pojazdu i jego obsługę oraz więcej produktywny.

W kabinie wskaźnik mocy / ładunku zastępuje standardowy licznik obrotów, a mniejszy wskaźnik stanu naładowania akumulatora zastępuje wskaźnik temperatury płynu chłodzącego silnika. Funkcje komputera pokładowego są skonfigurowane specjalnie dla układu napędowego PHEV, wskaźniki trybu EV, ostrzeżenia o konserwacji i ostrzeżenie, gdy pojazd jest podłączony do punktu ładowania, pojawiają się w zestawie wskaźników przyrządu. Linia statusu wskazująca odległość do opróżnienia dla akumulatora i przedłużacza zasięgu jest widoczna na wszystkich ekranach.

Przestronne i praktyczne nowe wnętrze Transit Custom zapewnia wiodące w swojej klasie schowki oraz całkowicie nowe wyświetlacze i panele sterowania zaprojektowane z myślą o poprawie ergonomii i łatwości użytkowania. Aktywowany głosem system komunikacji i rozrywki SYNC 3 firmy Ford jest dostępny dla modeli z serii High, z 8-calowym kolorowym ekranem dotykowym, który można kontrolować za pomocą gestów szczypania i przesunięcia.

Transit Custom PHEV będzie oferowany w szeregu wysokowydajnych serii i oferować technologie wspomagające kierowcę, w tym Active Park Assist i Lane-Keeping Aid, obsługiwane przez standardowe wspomaganie kierownicy z napędem elektrycznym, zoptymalizowane pod kątem jazdy po mieście i łatwe manewrowanie w ruchliwych pojazdach komercyjnych środowiska.

Testowane w rzeczywistym świecie

Prototypy Ford Transit Custom PHEV przechodzą 12-miesięczny test flotowy z udziałem klientów z Londynu, obejmujących przeszło 50 000 km (31 000 mil), a Ford ogłosił niedawno, że kolejne próby rozpoczną się w Walencji w Hiszpanii. Samochody dostawcze – wyposażone w systemy telematyczne – zbierają dane na temat wydajności operacyjnej i środowiskowej, w tym schematy opłat, modele podróży i rzeczywisty zasięg elektryczny, podczas użytkowania przez komercyjne floty, w tym firmy dostawcze i budowlane, narzędzia i usługi, takie jak policja.

Zebrane dane pomagają Fordowi lepiej zrozumieć, jak zoptymalizować korzyści z hybrydowego układu napędowego i zbadać, w jaki sposób hybrydowe samochody dostawcze z wtryskiem o niższej emisji mogłyby wspierać czystsze cele powietrzne, jednocześnie zwiększając produktywność dla operatorów w warunkach miejskich.

Nowy furgon PHEV firmy Transit Custom jest kluczowym elementem globalnego zaangażowania Forda w elektryfikację, z inwestycją w wysokości 11 miliardów dolarów na stworzenie portfela 40 zelektryfikowanych pojazdów na całym świecie, w tym 16 w pełni elektrycznych pojazdów do 2022 roku.

Tranzyt Niestandardowe układy napędowe i aktualizacje połączeń

Od połowy 2019 roku oferta Transit Custom korzysta z serii znaczących ulepszeń, które są udostępniane nowemu 2-tonowemu modelowi Transit, który debiutuje w Hanowerze.

Zaprojektowane, aby zwiększyć wydajność i koszt posiadania, zmiany obejmują ulepszoną wersję silnika wysokoprężnego EcoBlue 2.0, dodatkowo zoptymalizowaną pod kątem oszczędności paliwa i teraz dostępną jako mocniejszy wariant o mocy 185 KM. Transit Custom oferuje również opcję segmentu pierwszego łagodnego napędu hybrydowego (mHEV), który zapewnia dodatkową oszczędność paliwa, przynosząc szczególne korzyści w warunkach miejskiego zatrzymania.

Wprowadzono technologię wbudowanego modemu FordPass Connect, a Transit Custom może być również wyposażony w rozszerzony pakiet zaawansowanych technologii wspomagania kierowcy, w tym Active Park Assist, inteligentny, adaptacyjny tempomat, pomoc w utrzymaniu pasa ruchu i system informacji o martwym punkcie z holowaniem przyczepy.

Sportowy nowy okręt flagowy Transit Connect

Stylowy, nowy Transit Connect Sport po raz pierwszy został zaprezentowany w Hanowerze, tworząc wizualne uderzenie z zewnętrznym zestawem stylizacyjnym, charakterystycznymi czarnymi sportowymi pasami ze srebrnymi lub pomarańczowymi akcentami i 16-calowymi obręczami z ciemnego nierdzewnego stopu. Ekskluzywna furgonetka Transit Connect Sport poszerza asortyment popularnych samochodów sportowych Forda, dołączając do modeli Fiesta Van, Transit Courier i Transit Custom Sport.

Duża standardowa specyfikacja obejmuje kabinę wzbogaconą częściowo skórzaną tapicerką, przycisk startowy Ford Power, dwustrefową elektroniczną automatyczną kontrolę temperatury, tempomat z automatycznym ogranicznikiem prędkości i statyczne światła przeciwmgielne.

Nowa gama Transit Connect trafiła do sprzedaży na początku 2018 r. Dzięki zmodernizowanym, paliwooszczędnym silnikom benzynowym i wysokoprężnym oraz dostępnej zaawansowanej ośmiobiegowej automatycznej skrzyni biegów.

# # #

* Oficjalnie homologowane dane dotyczące zużycia paliwa i emisji CO 2 zostaną opublikowane bliżej daty sprzedaży.

Źródło: Ford

Nowości

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze komentarze

    Licznik odwiedzin

    • 1
    • 2 279
    • 621
    • 1 284 192
    • 204 381