W 2019 roku Citroën świętuje stulecie istnienia – 100 lat odwagi, innowacyjności, sportowych osiągnięć i kultowych reklam.
• Wszystkie te cechy podkreśla również najnowsza kampania reklamowa marki z udziałem autostopowicza w czterech wyjątkowych sytuacjach.
• Kampania reklamowa przewiduje prezentację nowych, kultowych modeli Citroëna z udziałem wielu osobistości nierozerwalnie związanych z historią marki.
• Najnowszy film jest dostępny na stronie: https://youtu.be/PSfN7d6eI3k
Po pierwszej części kampanii reklamowej marki z marca 2018 roku Citroën powraca z nową wersją filmu zrealizowanego we współpracy z agencją Traction. Druga edycja przedstawia autostopowicza w czterech wyjątkowych sytuacjach:
• Citroën DS i Jacques Séguéla – sławny twórca reklam, wygodnie usadowiony w Citroënie DS Pallas z lat 60-tych ubiegłego wieku. To architekt kampanii reklamowych Citroëna z lat 80-tych: „Chevrons Sauvages” (Dzikie szewrony), AX na Chińskim Murze, Visa GTi na lotniskowcu Clémenceau, CX z Grace Jones itd. i twórca „reklamy spektaklowej”, takiej jaką wyobrażał sobie André Citroën w jego czasach.
• Xsara Picasso – podczas podróży, w kabinie pierwszego kompaktowego vana marki, nasz bohater spotyka dziecko zaskakująco podobne do siebie.
• Citroën Xsara WRC i Sébastien Loeb – nasz bohater wsiada wraz Sébastienem Loebem do samochodu, który w 2004 roku pozwolił mu po raz pierwszy zdobyć tytuł mistrza świata WRC. Wraz ze swoim pilotem Danielem Eleną zapewnił marce osiem tytułów mistrza świata w kategorii konstruktorów i zdobył dziewięć tytułów mistrza świata w kategorii kierowców. To osiągnięcie na zawsze zapisało się w sercach miłośników tego sportu i marki, która od początku kroczyła drogą prowadzącą do wielu niezapomnianych wyczynów jak na przykład wyprawy pojazdami z napędem półgąsienicowym (Autochenilles).
• Nowy SUV Citroën C5 Aircross – dalsza część filmu odbywa się z udziałem grupy amatorów adrenaliny i przygód, którzy podróżują najnowszym modelem marki.
Źródło: Citroen