Strona poświęcona motoryzacji
  • Świetny rezultat rejestracji nowych samochodów osobowych Citroëna w lutym.
  • W pierwszych dwóch miesiącach tego roku francuska marka zarejestrowała na naszym rynku 1669 aut[1] , co daje jej 54-procentowy wzrost w porównaniu do 2023 r. i niemal 30% wyniku, jaki osiągnęła w całym zeszłym roku.
  •  Bohaterem pierwszych dwóch miesięcy pozostaje model C3 (+129% rok do roku), wielokrotnie już nagradzany za styl, komfortową kabinę, aż 12 systemów wspomagających prowadzenie i innowacyjne rozwiązania w zakresie komunikacji pokładowej. Do gamy dołączył najnowszy, w pełni elektryczny ë-C3 o wyjątkowo atrakcyjnej cenie.
  • Drugie miejsce należy do niezwykle uniwersalnego modelu C4 – sportowy, dynamiczny hatchback C4 odnotował wzrost o 238%, a sedan C4 X o jeszcze bardziej imponujące 317%. Oba samochody są dostępne w wersjach spalinowych oraz w pełni elektrycznych, a także z nowym silnikiem Hybrid 136.
  • Sprzedaż wpisującego się w trendy C5 Aircrossa, który łączy atrakcyjny wygląd, z komfortem, przestrzenią i nowoczesnymi rozwiązaniami w zakresie łączności, wsparcia kierowcy i bezpieczeństwa, wzrosła w lutym o 59%.

14 marca 2024 r., Warszawa – Po 19-procentowym styczniowym wzroście sprzedaży Citroën zamknął luty jeszcze lepszym wynikiem! Liczba pierwszych rejestracji w zeszłym miesiącu przekroczyła tysiąc samochodów, co stanowi imponujący, 93-procentowy wzrost w porównaniu z analogicznym okresem w 2023 r. Aż trzy modele były bliskie potrojenia wyniku z lutego zeszłego roku – C3 sprzedał się w liczbie 544 szt. wobec 191 szt. rok wcześniej (+185%), hatchback C4 odnotował wynik na poziomie 218 egzemplarzy (+163%), a C4 X osiągnął 82 rejestracje (+165%). Uznaniem polskich kierowców w lutym cieszyły się również francuskie SUV-y – większy C5 Aircross (+72%) i mniejszy C3 Aircross (+58%). W efekcie marka niemal podwoiła wynik z lutego zeszłego roku. Pierwsze dwa miesiące przyniosły jej łącznie 54-procentowy wzrost pierwszych rejestracji nad Wisłą i udział w rynku większy o 0,4% (do 1,88%). Tak dobry rezultat jest efektem gamy modelowej świetnie skrojonej pod potrzeby polskich klientów zarówno w zakresie funkcjonalności, wyglądu, bezpieczeństwa i technologii, jak i dostępności oraz atrakcyjnych cen.

Francuska marka, powstała ze śmiałej pionierskiej wizji André Citroëna, od przeszło stu lat z odwagą i pasją rozwija świat motoryzacji. W myśl misji firmy Citroën prezentuje dziś kompletną ofertę nowoczesnych samochodów osobowych i dostawczych, które zapewniają mobilność społecznościom w ponad 90 krajach. Polscy kierowcy mogą wybierać między stworzonym do jazdy po zatłoczonych ulicach, zwinnym modelem C3, kompaktowymi C4, łączącym elegancję sedana z wygodą kombi C5 X, SUV-ami C3 Aircross i C5 Aircross, a vanami – nowym Berlingo i większym nowym Spacetourerem. Marka oferuje zróżnicowaną gamę modeli w wersjach elektrycznych, które wyróżnia płynna i cicha jazda, stale dostępny moment obrotowy, brak emisji spalin, możliwość sprawnego poruszania się w mieście w godzinach szczytu, duże zasięgi i szybkie ładowanie akumulatorów. Jej najnowszy model – funkcjonalny, wygodny i przystępny cenowo ë-C3 – redefiniuje segment B. Czwarta generacja niezwykle popularnego C3 rewolucjonizuje elektryczną mobilność, nie idąc na kompromisy w kwestii wyglądu, najwyższej w klasie wygody i wyposażenia w najlepsze systemy multimedialne. Ë-C3, napędzany silnikiem elektrycznym o mocy 113 KM, z akumulatorem 44 kWh, zawiera w sobie wszystkie najlepsze rozwiązania Citroëna, które będzie można poznać już w drugim kwartale tego roku.

Źródło: Citroen

Nowości

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze komentarze

    Licznik odwiedzin

    • 1
    • 2 060
    • 811
    • 1 280 982
    • 203 536