DS Automobiles stale się rozwija. Do DS 7 CROSSBACK, DS 3 CROSSBACK i DS 9 dołącza czwarty z kolei model w gamie – DS 4 – wraz z nową generacją awangardowych rozwiązań.
DS 4 plasuje się w czołówce wciąż strategicznego segmentu C-premium i charakteryzuje się innowacyjnością i unikatową sylwetką, dostępną w trzech wersjach, DS 4, DS 4 CROSS i DS 4 PERFORMANCE LINE.
DS 4 wyróżnia się charyzmatyczną stylistyką opartą na niezrównanym know-how i zaawansowanych technologiach.
DS Automobiles, rentowna marka, której udział w rynku na całym świecie stale rośnie, pomimo bezprecedensowego kryzysu związanego z pandemią, przyspiesza swój rozwój dzięki DS 4. Zbudowana na solidnych fundamentach – powszechnie cenionym know-how i unikatowym doświadczeniu w elektryfikacji gamy – nowa oferta w segmencie C-Premium stawia na wyrafinowanie i najnowsze rozwiązania konstrukcyjne, aby zdobyć nowych zwolenników.
„DS 4 został zaprojektowany z myślą o zdefiniowaniu na nowo koncepcji segmentu C-Premium. Jest skierowany do klientów zainteresowanych dwoma rodzajami nadwozi: aspirującymi do wyższej klasy SUV-ami coupé oraz tradycyjnymi kompaktowymi hatchbackami. Przy dokonywaniu wyborów na każdym etapie jego projektowania kierowaliśmy się ideą zachowania atrakcyjności w obu tych segmentach”.
Marion David – dyrektor ds. produktu DS Automobiles
Charyzmatyczny design otwierający drogę dla rozwiązań zastosowanych w modelu koncepcyjnym AERO SPORT LOUNGE
DS 4 ma nadwozie o niespotykanych proporcjach. Dzięki wzorcowej szerokości 1,83 metra, bardzo dużym kołom o średnicy 720 mm (z felgami do 20 cali), kompaktowej długości 4,40 metra i wysokości wynoszącej jedynie 1,47 metra jego wymiary robią imponujące wrażenie, zapewniając mu wyjątkowy wygląd.
„Zanim doszło do narysowania pierwszej linii, przez dwa lata pracowaliśmy z zespołem konstruktorów nad dopracowaniem platformy technicznej. Dzięki temu w momencie rozpoczęcia procesu twórczego mieliśmy wyjątkową swobodę manewru przy wprowadzaniu nowych rozwiązań. Sylwetka, inspirowana rozwiązaniami z modelu koncepcyjnego DS AERO SPORT LOUNGE, jest jedyna w swoim rodzaju i ma niespotykane dotąd proporcje. Nadwozie jest atletyczne, nadzwyczaj muskularne i kompaktowe, osadzone na bardzo dużych kołach. Jest aerodynamiczne, efektywne energetycznie i charyzmatyczne”.
Thierry Metroz – dyrektor ds. stylu DS Automobiles
Źródło: DS