FIAT nie przestaje błyszczeć. Niemiecki magazyn „Automobilwoche” uhonorował włoską markę nagrodą „Top Brand Desire Award” podczas „Car Loyalty Awards” na konferencji „Automobilwoche 2025”, która odbyła się w niezwykłej scenerii Motorworld Munich.
W 2024 roku FIAT przyciągnął, na niemieckim rynku, więcej nowych klientów niż jakakolwiek inna marka w branży. Według analizy przeprowadzonej przez specjalistów rynku z firmy Dataforce, na podstawie oficjalnych danych Niemieckiego Federalnego Urzędu Transportu Samochodowego (Kraftfahrtbundesamt KBA), FIAT został wybrany jako nowa marka przez największą liczbę klientów, którzy wcześniej posiadali samochody innych marek.
Olivier François, dyrektor generalny marki FIAT oraz globalny dyrektor marketingu Stellantis, powiedział: „Jesteśmy niezwykle dumni z otrzymania tej nagrody przyznanej przez renomowane media motoryzacyjne, zwłaszcza na tak dojrzałym i kluczowym europejskim rynku, jakim są Niemcy. Fakt, że FIAT przyciąga więcej nowych klientów niż jakakolwiek inna marka na rynku, to ogromne osiągnięcie i dowód na to, jak bardzo marka FIAT przemawia do niemieckich klientów – wymagających i prawdziwych znawców motoryzacji. Wartości FIATA rezonują z naszymi klientami, a włoski design, prostota i pomysłowość naszych produktów to niezwykle ważne i atrakcyjne atuty.
Gama FIATA składa się z kultowych modeli, takich jak 500e, Topolino, Abarth oraz Ducato – modeli, które osiągają świetne wyniki zarówno w segmencie samochodów osobowych, jak i pojazdów rekreacyjnych. Nasza oferta jest wzbogacana o nowe modele, takie jak nowy Grande Panda oraz zapowiadany Fiat 500 Hybrid, co daje nam pewność świetlanej przyszłości, w której będziemy zdobywać kolejne wyróżnienia, takie jak nagroda „Top Brand Desire Award”.
Źródło: Fiat
