- W swojej 100-letniej historii Citroën zawsze był synonimem odważnych, innowacyjnych rozwiązań inżynieryjnych i kreatywnej doskonałości w swoich reklamach.
- Marka Citroën uruchamia przełomową kampanię 360 stopni dla nowego ë-C3: filmy w wielu formatach, media społecznościowe, cyfrowe kapsuły, GIF-y, materiały wizualne i wiele innych.
- Kampania reklamowa nowego Citroëna ë-C3 ruszyła we Francji 1 czerwca, a w kolejnych miesiącach będzie emitowana na innych europejskich rynkach.
Wraz z nowym ë-C3, marka Citroën rozpoczyna nową francuską rewolucję. Dotychczas samochody elektryczne były w dużej mierze postrzegane jako dobra luksusowe, zarezerwowane dla zamożnej elity. Z ceną 110 650 zł1, nawet bez uwzględnienia programu Mój Elektryk – lub zaledwie od 490 zł netto miesięcznie2 – ë-C3 sprawia, że są one dostępne dla każdego. Nowy ë-C3, produkowany w Europie, oferuje nowoczesny, atrakcyjny wygląd zapożyczony z modeli SUV, bogate wyposażenie, charakterystyczny dla marki Citroën komfort i zasięg wynoszący do 320 km. Aby przekazać tę ważną informację, Citroën uruchamia równie przełomową kampanię reklamową. Po raz pierwszy wykorzystano w pełni zintegrowany zestaw produkcyjny, aby stworzyć wiele zasobów jednocześnie, zapewniając maksymalny efekt we wszystkich kanałach medialnych i na każdym etapie lejka konwersji. Rezultaty zapierają dech w piersiach. W zdjęcia plenerowe w węgierskim zamku zaangażowanych było pięć ekip produkcyjnych pracujących przez pięć dni i nocy. W przypadku reklamy telewizyjnej, słynny reżyser filmów reklamowych Fredrik Bond nie szczędził kosztów, aby stworzyć filmowe wersję rewolucji ë-C3. Kostiumy i peruki pochodziły z filmu „Maria Antonina” Sofii Coppoli. Ekipa kaskaderska pracowała przy filmie “Diuna: Część druga”. Ścieżka dźwiękowa to oryginalna wersja „Suffragette City” Davida Bowiego. Spot reklamowy z przymrużeniem oka opowiada o tym, jak samochody elektryczne w końcu trafiły w ręce mas. Równolegle do zdjęć do spotu telewizyjnego, wiele zespołów generowało szeroki wachlarz treści dla mediów społecznościowych, cyfrowych kapsuł, kluczowych materiałów wizualnych, wizualizacji lifestylowych i treści zza kulis.
W rezultacie wszystkie materiały zostały wygenerowane u źródła w formatach idealnie dostosowanych do ich ostatecznych zastosowań – od nagłówków w serwisie YouTube po GIF-y i karuzele w mediach społecznościowych. Dzięki jednoczesnemu generowaniu pełnego spektrum treści w przekazach telewizyjnych, społecznościowych i cyfrowych, produkcja ta ma szansę wpłynąć na świat reklamy w takim samym stopniu, jak ë-C3 na świat motoryzacji.
Jest to zgodne z wieloletnim kreatywnym podejściem Citroëna do reklamy. Przełomowym produktom marki zawsze towarzyszyło równie innowacyjne podejście do komunikacji. Podejście takie było widoczne od momentu, kiedy to w latach 1925-1936 nazwa Citroën rozświetlała wieżę Eiffla, aż po tegoroczny film telewizyjny promujący odnowioną gamę pojazdów LCV, który przekształcił reklamę LCV w epicką historię miłosną między pracującym mężczyzną a jego samochodem.
„Kreatywna doskonałość w reklamie jest tak samo częścią historii Citroëna, jak innowacyjne rozwiązania inżynieryjne, które wprowadziły na rynek przełomowe produkty i poprawiły jakość życia ludzi. Nowy ë-C3 to rewolucyjny produkt oferujący po raz pierwszy przystępną, wysokiej jakości mobilność elektryczną dla każdego. Jest to produkt, który zasługuje na chwytliwą, efektowną i zachwycającą pod względem wizualnym kampanię, której towarzyszy fantastyczna ścieżka dźwiękowa” – powiedział Federico Goyret, starszy wiceprezes ds. marketingu i komunikacji marki Citroën.
Dowcipny, ostry, bezczelny i prowokacyjny, Citroën to marka, która zawsze robiła rzeczy po swojemu. Ta spektakularna nowa kampania może być kamieniem milowym dla branży motoryzacyjnej, ale dla Citroëna jest częścią długiej i chlubnej tradycji.
Niniejsza informacja jest aktualna na dzień publikacji. Specyfikacja techniczna opisywanych modeli, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre modele, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą.
1 Rekomendowana cena katalogowa brutto (z VAT) w Polsce.
2 Oferta leasingowa Stellantis Financial Services skierowana do przedsiębiorców. Założenia przyjęte do kalkulacji: cena katalogowa brutto 110 650 zł, okres leasingu 24 miesiące i roczny przebieg 15.000 km, wpłata początkowa 30%, miesięczna rata leasingowa netto: 490 zł. W przypadku leasingu oferowanego przez Stellantis Financial Services Polska sp. z o.o. możliwe jest uzyskanie dofinansowania z Programu NFOŚiGW „Mój Elektryk” w wysokości do 27 000 PLN. Szczegóły znajdą Państwo u Autoryzowanego Dealera Citroen. Niniejsza informacja nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Zgoda na udzielenie leasingu jest uzależniona od zdolności kredytowej klienta ustalanej zgodnie z procedurami Leasingodawcy
Źródło: Citroen