– Tylko 50 egzemplarzy My Ami Buggy trafiło do sprzedaży o godzinie 12:00 we wtorek 21 czerwca. Wszystkie zostały wyprzedane w 17 minut i 28 sekund.
– Citroën Ami charakteryzuje się całkowicie cyfrową podróżą: od odkrycia produktu i zamówienia po planowanie płatności i dostaw, wszystko można łatwo zrobić na www.citroën.fr/ami. Najszybszemu klientowi udało się ukończyć całą podróż zakupową i zdobyć swojego My Ami Buggy w zaledwie 2 minuty i 53 sekundy. Tym samym otrzyma jedną z 50 spersonalizowanych swoim nazwiskiem jednostek numerowanych, która w drugiej połowie sierpnia zostanie dowieziona w dowolne miejsce.
– Ogromny entuzjazm, jaki ludzie mają w stosunku do tej koncepcji zaprezentowanej w grudniu 2021 r., wzbudził w Citroënie chęć stworzenia limitowanej edycji, aby odpowiedzieć na to silne zapotrzebowanie społeczne. Prawie 1800 osób wyraziło chęć zakupu tej nowej ekskluzywnej wersji Ami.
– My Ami Buggy jest stworzona z myślą o przygodach i ucieleśnia swobodę dzięki otwartemu na zewnątrz przedziałowi pasażerskiemu. Zamiast drzwi ma metalowe wrota rurowe. Podobnie zniknął dach, a na jego miejscu znajduje się płótno, które można zwinąć do tyłu, dzięki czemu można cieszyć się świeżym powietrzem.
– Trudno przeoczyć jego pełen przygód styl – z niezwykłą karoserią Khaki, nadkolami, przednimi i tylnymi zderzakami oraz złotymi felgami. Trudno też oprzeć się zestawowi żółtych akcesoriów, które nadają ciekawy wygląd.
– Ami, który dostępny jest w 9 krajach, zdobył już ponad 21 000 klientów w Europie od czasu jego komercyjnej premiery w kwietniu 2020 roku. Olśniewający sukces tej limitowanej edycji pokazuje, jak niewiarygodnie entuzjastycznie ludzie podchodzą do ekskluzywnych wersji tego mobilnego obiektu.
Źródło: Citroen