Firma Mitsubishi Motors North America, Inc. (MMNA) ogłosiła, że zajęła trzecie miejsce pośród popularnych marek w badaniu J.D. Power 2021 U.S. Customer Service Index (CSI).
Badanie J.D. Power CSI sprawdza zadowolenie klientów z usług serwisowych i napraw, wykonywanych w serwisach i punktach serwisowych dealerów. Właściciele pojazdów w wieku do trzech lat są badani pod kątem swoich ostatnich doświadczeń w zakresie obsługi serwisowej u dealerów, zarówno w kwestii prac wykonywanych w ramach gwarancji, jak i opłacanych przez klientów. Badanie sprawdza satysfakcję z wizyty w autoryzowanym serwisie w pięciu obszarach: rozpoczęcia usługi, odbioru pojazdu, serwisu, jakości usług i doradców serwisowych.
Ogółem, w badaniu w 2021 roku, Mitsubishi Motors poprawiło się w zakresie 11 punktów, zajmując trzecie miejsce wśród marek popularnych (z wyłączeniem marek premium), awansując w porównaniu do 2020 roku o jedną pozycję w rankingu. W najistotniejszej kategorii mierzonej w badaniu J.D. Power – jakości usług, Mitsubishi zajęło pierwsze miejsce wśród wszystkich popularnych marek na rynku.
„Podczas, gdy w Mitsubishi Motors jest wiele ekscytujących wiadomości o nowych produktach, wyniki badania J.D. Power 2021 CSI pokazują, że nadal koncentrujemy się na tym, co naprawdę ważne – obsłudze klienta” – powiedział Mark Chaffin, dyrektor operacyjny MMNA. „Dowodem naszych osiągnięć jest utrzymanie przez nas trzeci rok z rzędu najwyższej pozycji wśród producentów azjatyckich. Osiągnęliśmy to wyłącznie dzięki entuzjazmowi i poświęceniu naszych dealerów i zespołów serwisowej obsługi posprzedażnej. Ich stałe wsparcie jest podstawowym elementem dalszego rozwoju marki na rynku amerykańskim.”
Więcej informacji na temat badania oraz same rankingi marek popularnych i premium można znaleźć na stronie: https://www.jdpower.com/business/press-releases/2021-customer-service-index-csi-study
Źródło: Mitsubishi