Od października PEUGEOT rozpocznie w swoim sklepie internetowym sprzedaż miniaturowej repliki monumentalnego lwa, którego można będzie zobaczyć na stoisku PEUGEOT na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Paryżu. 28-centymetrowy lew jest przeznaczony dla kolekcjonerów i wielbicieli marki. Jego ponadczasową stylistykę odwołującą się do symbolu marki stworzyło studio PEUGEOT Design Lab. Lew symbolizuje ponad dwustuletnią historię marki i 160-lecie kultowego logo.
PEUGEOT stworzył pomniejszoną replikę monumentalnego lwa, symbolu marki, z myślą o jej fanach. Dekoracyjna rzeźba z chromowanego metalu będzie gratką dla każdego kolekcjonera. Ma 28 centymetrów długości i 10,5 wysokości – z łatwością zmieści się na półce lub biurku. Miniaturowy lew będzie sprzedawany w czarnym, eleganckim pudełku za 149 € brutto w sklepie internetowym PEUGEOT https://boutique.peugeot.com.
Peugeot Design Lab zaprojektował replikę lwa XXL zaprezentowanego po raz pierwszy w marcu podczas salonu w Genewie. To ponadczasowe dzieło sztuki o płynnych, atletycznych płaszczyznach symbolizuje dumę, siłę i doskonałość PEUGEOT. Upamiętnia także 160-lecie stworzenia symbolu marki, zastrzeżonego jako znak towarowy w 1858 roku. Oryginalny lew, pokazany z profilu i idący po strzale, symbolizuje trzy zalety pił zębatych PEUGEOT, które były początkowo głównym produktem marki: sprężystość, wytrzymałość zębów i szybkość cięcia. Strzała kojarzyła się z szybkością.
Źródło: Peugeot