- Najlepiej sprzedający się we Włoszech samochód elektryczny zawitał do włoskiej drużyny, która 11 lipca br. zdobyła Mistrzostwo Europy, dokładnie w 122. urodziny Fiata.
- „Azzurri” mogli poznać w pełni elektryczny samochód marki: model gotowy, by sprostać nowym wyzwaniom mobilności, w ślad za tradycją, w której Fiat od zawsze był wzorcem w klasie samochodów miejskich.
- Historyczny jest również związek pomiędzy marką a FIGC. To udana relacja oparta na wspólnych wartościach i reprezentująca pozytywny wizerunek Włoch na całym świecie.
W związku z meczem pomiędzy Włochami i Bułgarią rozgrywanym w ramach eliminacji do następnych Mistrzostw Świata, ośrodek techniczny Coverciano powitał „specjalnego gościa”, nowego Fiata 500.
Ikona marki Fiat, Top Partner i oficjalny samochód drużyny „Azzurri”, dołączył do nowo koronowanych Mistrzów Europy, którzy skorzystali z okazji, aby z bliska poznać w 100% włoski model, w pełni elektryczny samochód w długiej historii marki z Turynu.
Rynek nagradza projekt dopracowany w każdym szczególe.
Nowy Fiat 500 jest najlepiej sprzedającym się samochodem elektrycznym we Włoszech spośród modeli różnych wielkości i cen. Wynik ten jest nagrodą za jakość projektu dopracowanego w każdym aspekcie, stworzonego, by zapewnić najlepsze rozwiązania dla zrównoważonej mobilności miejskiej i w jak najlepszy sposób sprostać wyzwaniom transportu prywatnego i publicznego, mając na względzie przede wszystkim potrzeby Klientów.
Dla nowego Fiata 500 wybrano najlepsze rozwiązania techniczne i technologiczne, przede wszystkim dotyczące zasięgu. Ikona Fiata pokonuje do 320 km, w cyklu mieszanym WLTP, dzięki akumulatorom litowo-jonowym o pojemności 42 kWh, a aby zoptymalizować czas ładowania, nowy Fiat 500 jest wyposażony w funkcję szybkiego ładowania prądem o mocy 85 kW. Wystarczy zaledwie 5 minut, aby zgromadzić rezerwę energii wystarczającą na pokonanie 50 km, a aby naładować akumulator w 80%, wystarczy zaledwie 35 minut.
W swojej innowacyjności, nowy Fiat 500 zachowuje ciągłość z przeszłością, a jednocześnie ewoluuje w kierunku modelu przygotowanego na najbardziej współczesne wyzwania. Dlatego właśnie nowy Fiat 500 to technologiczny, cyfrowy i zawsze skomunikowany ze światem samochód. Jest to pierwsze auto w tym segmencie, które oferuje jazdę wspomaganą na poziomie 2, pierwsze auto Fiata wyposażone w system multimedialny UConnect piątej generacji z ekranem o przekątnej 10,25” i zachowuje te same proporcje stylistyczne i czysty design, co jego poprzednik. Więcej przestrzeni, więcej technologii, nowy styl, ale ciągle niepowtarzalna 500.
Fiat wjeżdża na boisko, aby wspierać zespół wszystkich Włochów.
Niepowtarzalna jest również więź marki Fiat i FIGC: historyczny związek, który wyraża wspólne wartości, kierujące markę i federację w stronę wyzwań przyszłości. Fiat jest Top Partnerem i oficjalnym samochodem drużyny „Azzurri” w ramach umowy przewidującej dostarczenie floty samochodów Fiat, które będą towarzyszyć FIGC podczas oficjalnych meczów, meczów towarzyskich i zgrupowań. Ponadto, logo marki widoczne będzie na strojach treningowych drużyny „Azzurri” oraz na banerach reklamowych wokół boiska. Kolejne inicjatywy dotyczą drużyn, od reprezentacji seniorów po drużyny kobiece i młodzieżowe.
Źródło: Fiat