Strona poświęcona motoryzacji
  • Na torze testowym Balocco, w legendarnym centrum testowym Alfy Romeo, włoski zespół inżynierów Alfy Romeo intensywnie pracuje nad nową Alfą Romeo Milano.
  • Datę światowej premiery Alfy Romeo Milano zaplanowano na 10 kwietnia.
  • Prace nad modelem Milano weszły w końcową fazę procesu zatwierdzania i prowadzone są pod okiem tego samego zespołu inżynierów, który stworzył unikalne projekty, takie jak 4C, 8C, Giulia i Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA, a obecnie skupia się nad modelem 33 Stradale. To właśnie ci sami ludzie zdecydowali o wymaganiach projektu.
  • Cele i zadania pozostają niezmienne: najlepsze własności jezdne i najlepsza w swojej klasie dynamika jazdy.

W centrum testowym Balocco trwa testowanie Alfy Romeo Milano, zapowiedzianego sportowego samochodu, który został opracowany i zaprojektowany przez mistrzowskie Centro Stile Alfy Romeo. Model Milano zostanie zaprezentowany światu podczas wydarzenia, które odbędzie się 10 kwietnia w Mediolanie i będzie transmitowane na żywo dla wszystkich zainteresowanych.

Pod fachowym okiem zespołu włoskich inżynierów, którzy odegrali główną rolę w niezwykłych, w 100% kierowanych przez Alfę Romeo projektach (takich jak 4C, 8C i Giulia GTA), Milano – samochód marki Alfa Romeo, który ma zadebiutować w świecie pojazdów w 100% elektrycznych – i prace nad nim są ciągle udoskonalane. Strategie rozwoju są koordynowane przez włoski zespół inżynierów Alfy Romeo pracujących w Balocco Proving Ground, gdzie kierowcy testowi mają idealne warunki do weryfikowania na torze wymagań i celów określonych przez inżynierów Alfy Romeo, którzy są odpowiedzialni za zatwierdzenie projektu.

Pod okiem doświadczonego eksperta Domenico Bagnasco, odpowiedzialnego za walidację dynamiki pojazdu, Milano jest konfigurowana pod kątem wyjątkowych osiągów dynamicznych, jak zawsze w przypadku każdej Alfy Romeo. Domenico Bagnasco był odpowiedzialny za rozwój wielu samochodów sportowych Alfy Romeo, które zajęły miejsce w zbiorowej świadomości stając się manifestem przyjemności czerpanej z jazdy i uosobieniem sportowego charakteru marki: niezapomniana 8C, agresywna 4C, legendarna Giulia GTA i wiele innych.

Zespół skupia się na zapewnieniu wyjątkowych własności dynamicznych samochodu, poprzez specjalną regulację określonych elementów zawieszenia. Nadrzędnym celem pozostaje niepowtarzalna dynamika jazdy, oparta na bezpośredniej i niezwykle precyzyjnej geometrii układu kierowniczego, gwarantującej szybkie pokonywanie zakrętów z dużą przyczepnością.

Kierownikiem projektu jest Stefano Cereda, znane nazwisko w świecie projektów marki Alfa Romeo. Odpowiedzialny za rozwój silników diesla Giulii i Stelvio, Stefano Cereda zadebiutował w Alfie Romeo biorąc udział w projekcie Giorgio, zapamiętanym na długo ze względu na poufność wymaganą od wybitnych inżynierów Alfy Romeo podczas tworzenia najbardziej majestatycznego projektu rozwojowego ostatnich dziesięcioleci. Zanim z dumą objął kierownictwo nad projektem Milano, Stefano dał zielone światło dla rozwoju silnika Tonale Plug-In Hybrid.

Za rozwój techniczny Milano odpowiada Luigi Domenichelli, włoski inżynier, którego zadaniem jest integracja i walidacja poszczególnych podsystemów pojazdu pod kątem ich osiągów, trwałości i komfortu. Ambitne cele projektu skupiają się na zapewnieniu wyjątkowych właściwości jezdnych Alfy Romeo oraz wiodącej w swojej klasie ergonomii, opartej na zaawansowanym interfejsie człowiek-maszyna (HMI).

Niniejsza informacja jest aktualna na dzień publikacji. Specyfikacja techniczna opisywanych modeli, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre modele, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą.

Źródło: Alfa Romeo

Nowości

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze komentarze

    Licznik odwiedzin

    • 1
    • 2 113
    • 834
    • 1 281 035
    • 203 559