Strona poświęcona motoryzacji

BMW wyostrza stylistykę swoich najwyższych modeli w segmencie samochodów luksusowych. Nowa edycja BMW serii 7 demonstruje pewną siebie prezencję, dopracowaną elegancję oraz innowacyjne technologie w zakresie obsługi, systemów wspomagających kierowcę i komunikacji.

  • Światowa premiera nowego BMW serii 7: BMW – producent samochodów klasy premium – wyostrza stylistykę swoich najwyższych modeli w segmencie samochodów luksusowych. Nowy design zapewnia jeszcze atrakcyjniejszą prezencję oraz precyzyjną elegancję z zewnątrz. Dopracowany przyjemny klimat wnętrza i zoptymalizowany komfort jazdy dzięki nowym elementom wyposażenia wnętrza.
  • Nowy, bardziej wyrazisty i niezwykle reprezentacyjny wygląd z wyższym o 50 mm przodem. Nowa atrapa chłodnicy BMW większa o 40 procent z jednoczęściowym obramowaniem. Bardziej płaskie reflektory, opcjonalnie ze światłami laserowymi BMW. Zewnętrzne wloty powietrza teraz z dużymi, lakierowanymi blendami i charakterystycznymi chromowanymi listwami.
  • Jeszcze bardziej precyzyjny, klarowny i solidny wygląd z boku dzięki pionowym skrzelom w przednich błotnikach. Boczne listwy ozdobne biegną teraz aż do pasa tylnego.
  • Gruntownie zmodyfikowany tył samochodu. Kontury pasa tylnego nawiązują do stylistyki blend wlotów powietrza z przodu. Zintegrowane końcówki rur wydechowych z większymi chromowanymi obramowaniami. Nowe, trójwymiarowo ukształtowane i niższe o 35 mm lampy tylne z czerwono-czarnymi kloszami. Dodatkowy akcent wizualny w postaci precyzyjnej, wąskiej na 6 mm listwie świetlnej poniżej chromowanej wstawki między lampami tylnymi.
  • Szersza oferta lakierów karoserii i obręczy kół ze stopów lekkich. Indywidualizacja wyglądu zewnętrznego poprzez stylistykę Pure Excellence oraz pakiet sportowy M. Po raz pierwszy dostępne rozszerzone błyszczące elementy BMW Individual Shadow Line.
  • Udoskonalona stylistyka wnętrza. Harmonijny, luksusowy charakter wnętrza dzięki ekskluzywnej skórze Nappa z rozszerzonym stebnowaniem, nowym listwom ozdobnym z drewna szlachetnego i ambientowemu akcentowi świetlnemu w stylu przydymionego szkła. Kierownica skórzana ze zoptymalizowanym układem przycisków wielofunkcyjnych. Niecka do bezprzewodowego ładowania telefonów komórkowych w nowym miejscu. Udoskonalony sprzętowo i programowo tablet BMW Touch Command. System rozrywki z tyłu z ekranami dotykowymi Full HD.
  • Większy komfort jazdy dzięki zoptymalizowanej akustyce: lepsze wygłuszenia na tylnych nadkolach, słupkach B, wylotach pasów z tyłu oraz szyby akustyczne po bokach i z tyłu.
  • Zmodernizowana oferta silników. Wszystkie warianty spełniają wymogi normy emisji spalin Euro 6d-TEMP. Silnik V12 BMW M760Li xDrive (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 12,5 – 12,4 l/100 km; emisja CO2 w cyklu mieszanym: 285 – 282 g/km) teraz z filtrem cząstek stałych do silników benzynowych. Nowy silnik V8 o mocy zwiększonej o 60 kW (80 KM) do 390 kW (530 KM) w BMW 750i xDrive (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 9,5 – 9,5 l/100 km; emisja CO2 w cyklu mieszanym: 217 – 217 g/km) i BMW 750Li xDrive (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 9,6 – 9,5 l/100 km; emisja CO2 w cyklu mieszanym: 218 – 218 g/km). Ponadto w ofercie: trzy silniki wysokoprężne, w tym nawet z czterema turbosprężarkami i zakres mocy od 195 kW/265 KM do 294 kW/400 KM.
  • Modele hybrydowe plug-in nowego BMW serii 7 teraz z odpowiednio dopasowanym 6-cylindrowym rzędowym silnikiem benzynowym i ulepszonym akumulatorem wysokonapięciowym. Moc systemowa w trybie SPORT zwiększona do 290 kW/394 KM. Zasięg w trybie elektrycznym wydłużony do 50 – 58 km.
  • Wyjątkowa równowaga między luksusowym komfortem jazdy i typową dla BMW dynamiką dzięki wysokiej jakości układu jezdnego. Adaptacyjny układ jezdny i zawieszenie pneumatyczne obu osi w wyposażeniu standardowym. Zintegrowany aktywny układ kierowniczy i Executive Drive Pro z aktywną stabilizacją przechyłów bocznych (niedostępny w modelach hybrydowych plug-in) jako wyposażenie dodatkowe. BMW M760Li xDrive i warianty hybrydowe plug-in z odpowiednio dostosowaną konfiguracją układu jezdnego.
  • Kolejne postępy na drodze do automatyzacji jazdy. Wyjątkowa różnorodność w ofercie systemów wspomagających kierowcę. System asystujący kierowcy Professional z asystentem kierowania i prowadzenia po pasie ruchu. Standardowy asystent parkowania teraz z asystentem cofania.
  • Standardowy BMW Live Cockpit Professional z systemem nawigacyjnym, w pełni cyfrowym zestawem wskaźników o przekątnej 12,3 cala i monitorem pokładowym o przekątnej 10,25 cala ze spójnym, nowoczesnym interfejsem graficznym. Nowy system operacyjny BMW 7.0 umożliwia bardzo szybki dostęp do ustawień i funkcji, możliwość indywidualnego dostosowania wskazań i multimodalną obsługę za pomocą ekranu dotykowego, kontrolera iDrive, przycisków na kierownicy, sterowania głosowego i za pomocą gestów.
  • Inteligentny asystent osobisty BMW jako cyfrowy współpasażer i ekspert samochodowy. Obsługa za pomocą naturalnej mowy. Poprawiający samopoczucie program witalizacji i relaksu oraz trzy tryby Experience z odpowiednio dobranymi funkcjami oświetlenia, klimatyzacji, zapachu, masażu w fotelu, zacieniania, ogrzewania lub wentylacji foteli. Zdalne aktualizacje oprogramowania do aktualizacji funkcji samochodu „over the air”.
  • CO2 EMISSIONS & CONSUMPTION.

    BMW M760Li xDrive: zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 12.5 – 12.4 l/100 km (22.6 – 22.8 mpg imp),
    emisja CO2 w cyklu mieszanym: 285 – 282 g/km, norma emisji spalin: EU6d-TEMP.

    BMW 750i xDrive (BMW 750Li xDrive):  zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 9.5 – 9.5 l/100 km (29.7 – 29.7 mpg imp) [9.6 – 9.5 l/100 km (29.4 – 29.7 mpg imp)], emisja CO2 w cyklu mieszanym: 217 – 217 g/km (218 – 218 g/km), norma emisji spalin: EU6d-TEMP.

    BMW 745e (BMW 745Le): zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 2.2 – 2.1 l/100 km (128.4 – 134.5 mpg imp) [BMW 745Le: 2.3 – 2.2 l/100 km (122.8 – 128.4 mpg imp)], zużycie energii: 15.4 – 15.0 kWh/100 km [BMW 745Le: 15.4 – 15.1 kWh/100 km], emisja CO2 z paliwa w cyklu mieszanym: 52 – 48 g/km (BMW 745Le: 53 – 50 g/km), norma emisji spalin: EU6d-TEMP.

    BMW 745Le xDrive: zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 2.6 – 2.3 l/100 km (108.6 – 122.8 mpg imp), zużycie energii w cyklu mieszanym: 16.3 – 15.8 kWh/100 km, emisja CO2 z paliwa w cyklu mieszanym: 59 – 52 g/km, norma emisji spalin: EU6d-TEMP.

    BMW 750d xDrive (BMW 750Ld xDrive): zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 6.0 – 5.8 l/100 km (6.1 – 5.9 l/100 km),
    emisja CO2 z paliwa w cyklu mieszanym: 157 – 152 g/km (160 – 155 g/km), norma emisji spalin: EU6d-TEMP.

    BMW 740d xDrive (BMW 740Ld xDrive):zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 6.0 – 5.6 l/100 km (6.0 – 5.7 l/100 km),  emisja CO2 w cyklu mieszanym: 158 – 148 g/km (158 – 149 g/km), norma emisji spalin: EU6d-TEMP.

    BMW 730d (BMW 730Ld): zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 5.5 – 5.3 l/100 km (5.5 – 5.3 l/100 km), emisja CO2 w cyklu mieszanym: 144 – 138 g/km (145 – 139 g/km), norma emisji spalin: EU6d-TEMP.

    BMW 730d xDrive (BMW 730Ld xDrive): zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 5.7 – 5.5 l/100 km (5.8 – 5.6 l/100 km),  emisja CO2 w cyklu mieszanym: 150 – 143 g/km (153 – 147 g/km),  norma emisji spalin: EU6d-TEMP.

           Źródło: BMW

Nowości

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze komentarze

    Licznik odwiedzin

    • 1
    • 174
    • 123
    • 1 192 967
    • 173 919