Strona poświęcona motoryzacji
  • Nowy Fiat 500 w wersji 3+1 oraz (500)RED wystawiany jest w Strefie Elektryfikacji na stoisku Stellantis
  • Włoska marka zaznacza swoją obecność w Grupie, prezentując swój najbardziej kultowy i zaawansowany technologicznie model – w pełni elektrycznego nowego Fiata 500, który reprezentuje prostą i przyjazną mobilność dla każdego, nowe dolce vita….
  • Zaawansowana elektryfikacja, technologia we wnętrzu, autonomia i rozwiązania z zakresu łączności to namacalne przykłady transformacji firmy Stellantis w kierunku zrównoważonej mobilności technologicznej.

Włoska ikona w swoich dwóch wersjach, nowego Fiata 500 3+1 i (500)RED , jest wystawiana w Strefie Elektryfikacji, jednej z czterech stref stoiska Stellantis.
Odbywające się od 5 do 8 stycznia targi CES® 2022 są najważniejszym światowym wydarzeniem technologicznym i idealnym miejscem, aby zaprezentować aktualne możliwości koncernu Stellantis oraz  nakreślić przyszłość opartą na zaawansowanej elektryfikacji, technologii wnętrza samochodu, autonomii i łączności.
Włoska marka zaznacza swoją obecność w Grupie, prezentując swój najbardziej kultowy i zaawansowany technologicznie flagowy model  Fiata. Całkowicie elektryczny nowy Fiat 500 został zaprojektowany z myślą o następnej dekadzie i zaspokojeniu potrzeb elektrycznej mobilności w centrach miast w przyszłości.

Nowy Fiat 500 jest prawdziwym kamieniem milowym w procesie elektryfikacji marki Fiat – najbardziej kultowy i najpopularniejszy model Fiata stał się całkowicie nowy, w pełni elektryczny i wyłącznie elektryczny. Na całym świecie Fiat 500 jest symbolem włoskiego samochodu: piękny, klasyczny, ponadczasowy design, inspirujące dzieło sztuki. Jednym słowem – ikona.
Nowy Fiat 500 został w całości opracowany, zaprojektowany i wyprodukowany w Turynie we Włoszech, miejscu narodzin modelu 500, i jest najlepiej sprzedającym się samochodem firmy z napędem elektrycznym. Jest to również ikona w skali całego świata, dostępna w Europie, Izraelu i Brazylii, a w 2022 roku ma zostać wprowadzony również w Japonii.
Mały, elektryczny  nowy Fiat przełamał „konwencjonalne” bariery dla elektryków: zasięg (nawet do 320 km WLTP, wzrastający do 460 km podczas jazdy tylko w cyklu miejskim), czas ładowania (funkcja szybkiego ładowania prądem o mocy do 85 kW w standardzie) i prosta obsługa („Tech it Easy”). Nowy Fiat 500 to pierwszy samochód miejski wyposażony w system jazdy wspomaganej na poziomie 2. i dostępny w trzech różnych rodzajach nadwozia: hatchback, cabrio i 3+1.

Dzięki nowemu systemowi Uconnect Infotainment piątej generacji, nowy Fiat 500 jest zawsze połączony  ze światem. „Hej FIAT” to zaawansowany system rozpoznawania mowy, dzięki któremu można „rozmawiać” z autem, używając po prostu hasła wywoławczego „Hej FIAT”.

Nowy Fiat 500 3+1 to najbardziej wszechstronny wariant nowego Fiata 500.  Ma unikalne „magiczne drzwi” ułatwiające dostęp do tylnej kanapy. „Magiczne drzwi” idealnie wpasowują się w konstrukcję samochodu, nie ingerując i zmieniając ani jego designu, ani wymiarów, które pozostają takie same, jak w zwinnym samochodzie miejskim. Zwiększa się natomiast znacznie komfort użytkowania, dzięki czemu pasażerowie mają wygodniejszy dostęp na tylne siedzenia, a duże przedmioty można łatwo załadować. W rzeczywistości słupek centralny, do którego zazwyczaj mocowane są przednie drzwi, został w pełni zintegrowany z trzecimi drzwiami, po otwarciu których uzyskuje się ogromną przestrzeń.

Nowemu Fiatowi (500)RED przyświeca hasło „Made for the Planet, Made for its People”, został  bowiem stworzony z przesłaniem, aby chronić planetę i jej mieszkańców – jest elektryczny, przyjazny dla środowiska naturalnego i przyczynia się do tworzenia zrównoważonej przyszłości. Misja ta idzie jeszcze dalej, dzięki współpracy z (RED).Nowy Fiat (500)RED jest w 100% elektryczny, dzięki czemu ma swój wkład w walkę z zanieczyszczeniem środowiska. Jest to również samochód o dużej wartości etycznej, dzięki partnerstwu z (RED), organizacją założoną przez Bono i Bobby’ego Shrivera, od ponad 15 lat zaangażowaną w walkę z pandemiami. Wraz z markami Jeep i Ram, Fiat zobowiązał się przekazać co najmniej 4 miliony dolarów na wsparcie działań Globalnego Funduszu w walce z pandemiami na całym świecie w ciągu najbliższych trzech lat.
Dzięki obecności na targach CES, nowy Fiat (500)RED jest również doskonałym ambasadorem, który reprezentuje to przesłanie w Stanach Zjednoczonych.

Źródło: Fiat

Nowości

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze komentarze

    Licznik odwiedzin

    • 0
    • 13
    • 8
    • 826 544
    • 109 183