Strona poświęcona motoryzacji

 Podczas targów Consumer Electronics Show (CES) odbywających się w Las Vegas, Audi na nowo definiuje pojęcie rozrywki w samochodzie. W przyszłości pasażerowie tylnego rzędu siedzeń będą mieli możliwość jeszcze bardziej realistycznego doświadczania takich rozrywek jak oglądanie filmów, gry komputerowe czy przeglądanie interaktywnych treści, z użyciem okularów virtual reality. Marka segmentu premium prezentuje rozwiązanie techniczne łączące w czasie rzeczywistym wirtualne treści z ruchami samochodu. Przykład: gdy auto wchodzi w prawy zakręt, statek kosmiczny widoczny na ekranie robi to samo. Poprzez swą spółkę-córkę Audi Electronics Venture GmbH, cztery pierścienie zostały współzałożycielem firmy-startup’u holoride GmbH, która będzie komercjalizować tę nową formę rozrywki poprzez otwartą platformę, dostępną w przyszłości dla wszystkich producentów z branży motoryzacyjnej oraz dla twórców treści.

Nowości

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze komentarze

    Licznik odwiedzin

    • 1
    • 121
    • 84
    • 1 201 308
    • 175 892